Minnen

Ja, jag är sämst på att skriva nu mera. Det funkar ju inte!

Den här veckan har vart bra och bättre ska den bli. I tisdags åkte jag hema till Linda och Rickard och sov kvar. Vi kollade på film pratade och så. Och det äckligaste var att när vi satt och kollade på film, i mörker såklart så ser jag bara något snabbt som rörde sig på golvet, och katten var helt hysterisk och jagade den, så jag började skrika "en rååååtta" så jag ställer mig och hoppar, Linda skriker och tänder ljuset då är det VÄRLDENS FETASTE ÄCKLIGASTE SPINDEL!! Jag är fan inte rädd för spinldar, men den här var rill och med HÅRIG!! Jag höll på att dö. haha! Jag garrvar bara jag skriver detta, jag står hysterisk och hoppar i sängen, Linda skriker, tänder ljuset och förösker döda den. Haha shit!

Sen igår då (onsdag) var vi på stan och gick rund, vart dock inga kläder, jo ett par jävla taights, två par trosor en rouge och en deo, sen åt vi på waynes. Och idag har jag vart på stan, åkte och hämtade Gurran, jeesus vad jag ahr saknat den kvinnan. Vi blev överlyckliga när vi såg varandra, åkte ner på stan sen kom även Jenny och Linda. (de jag ahr spelat basket med) Jag vart så sjukt glad, samtidigt ledsen. För jag kände bara att jag vill tillbaka, knät blir bra och få spela igen. Vet inte ens om det kommer gå, vet ingenting. Får se imorgon när jag ska till läkarn. Men jag saknar laget så jävla mycket!

För tillfället väntar jag på tiden, ska ner till stan och möta Charlotta, vi ska på bio. =)

Och imorogn blir det feeest! Så sjukt taggad! Linda har fixat all musik vi lyssnade på i ettan, vi vill få morgon dagen som när vi gick i ettan på gymnasiet. Så sjukt roliga fester och allt då! Det ska bli riktigt roligt! =)

Gaaamla kort!

   
   

Lagfester!  Usch vad jag saknar allt med laget!

   
   

Klassen!

      
 


Nu sitter man och verkligen tänker på hur mycket man saknar allt detta! helt sjukt vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Lindaaa

hahah!! Den där spindeln, fatta om den hade typ krypit in i munnen eller något när vi sov! :O

2009-04-16 @ 19:19:25
Postat av: Anonym

fan du uppdaterar så sällan!! :P

2009-04-22 @ 06:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback