Helgen

Ska berätta lite kort bara om helgen för att det för engångs skull hände något nu när man går på kryckor. I fredags fyllde Mona 50 så då firade vi henne, det var jätte trevligt och kul. Hon fick nämligen en blomma som var riktigt intressant, det första jag tänkte när hon öppnade den, det var en ful kruka med bara grenar, men sen började hon som hade gett den att mixtra och hålla på, tillslut så växte det en kondom i mitten av blomman. Så vi satt och as garrvade åt den där jävla blomman som var en sjukt kul grej att ge till någon! Man måste nog se det själv!
Träffade även min (snaart) otroligt söta gudson!

  

Lördagen var jag mamma, Martin, Martins pappa, farbror, gudfar och hans fru (Martins faster) och åt på akropolis. Gott, trevligt och även fruktansvärt pinsamt!! De har alltid en förmåga att vara pinsamma där, och de vet det, och det har bara deras grej. De ska ALLTID sjunga "ja må hon/han leva" och även nu, INGEN FYLLDE JU! Bara för att jag höll på att dö så var det skit kul att jävlas med mig och sjunga. Jag höll på att dö! Men vi fick bra respons, ica maxi var nämligen där och åt, och var väldigt dragna och högjudda så det kändes "bättre" då kan man väl säga! :P

Söndagen var skit seeg, jag var verkligen skit trött, förstår fortfarande inte varför, jag orkar inte göra ett skit. Men Jamilla, min kusin kom och färgade mammas hår, hon är en jätte duktig frisör, sen klippte hon till min lugg och drog några slingor i den. Så det kändes bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback