NUU

Nuu tog jag steget, bara för dig Jimmy. Haha! Jag är sämst på att skriva, jaa men kolla bara vädret vem fan sitter vid en dator då?!

Idag var första dagen på jobbet, eller nej, andra, Janne (min chef) ringde i torsdags och sa att det var panik och behövdes folk så jag kom in på momangen och satt i kassan. Kassan är det ända jag får i en månads tid.

På sistone har jag fan vart alkis känns det som, till och med i måndags festade jag. Men det var kul, skönt och allt! haha. ÄNTLIGEN säger jag bara. Jag har vart såå otroligt lugn det här året, jag har inte festat mycket alls. Jag har liksom inte har ork tack vare jobbet och lust, inte haft lust alls. Men nu är jag igång! haha. :D

Igår kom Jenny över med Elias (min gudson, på lördag) och efter det åkte jag hem till Anki och Bojan, jag hade köpt presenter till Maja och Ana, Maja blev jätte glad och alldeles till sig. Sen badade jag Maja, läste för henne och myste. Så sjukt söta ungar har dom i alla fall. Sen kom Bojan hem med en fet pizza som vi åt och satt bara och pratade. Det är alltid lika skönt att prata med dom! Så skönt att dom finns!

Imorgon ska jag lägga ut alla bilder från senaste tid!

Nu ska jag gå ut det är så otroligt skönt ute, riktig sommar kväll!

ciaaao Bella!

Bilder på mig och Maja från tisdags

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback