Nytt

Shit vad nöjd jag är!! Jag hann gå ner till stan en stund och kika innan jag skulle träna. Och jag hittade såå fina kläder. Jag är så sjukt nöjd! Sen förra veckan köpte jag även en byxdress och en "jacka" som jag också vart riktigt nöjd med! =)


     
       

Den beiga tröjan (tredje bilden) hade jag jätte problem med, jag provade den i mörkblått, och hade bestämt mig för att köpa den då hittar jag den i beige då vart det ett stort problem, men Linda och hon som jobbade där tyckte verkligen den här så då blev det den!

Nu ska jag lägga upp bilder från i helgen och förra helgen

           

       

Det vart typ bara på mig och Linda, men det var roligt. Haha.

Förra helgen:

       

Kommentarer
Postat av: robert

du är inte så bra på att dölja dina hängpattar ;)//robert

2009-07-21 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback