Påsken

Snabbt dårå! Torsdagen, feest! Det var planetar att jag, MArtni, Sandra och Marcus skulle på bio, det slutade med att jag och SAndra satt hemma och drack som fan, gick ut , JAA MED KRYCKOR, sedan drack och roade oss! Det var riktigt kul. Som jag alltid säger, inpulser är alltid roligast!
Fredagen åkte jag och MArtin ut till pappa, sjukt mysigt. Jag är så glad att han har flyttat ut till landet, det är så underbart att komma dit och bara se sjön och allt är så lugnt och skönt. Jag var dock jävligt bakis, jäävligt bakis! Men det var det värt och dagen var underbar i alla fall. Haha.

Och idag, själva påskafton började dagen med sol, jag och våra "braiga" garnnar satt ute i solen och stekte. Och medans jag sitter där kommer min kära Charlotta och lämnar ett påskägg till mig. Kan man bli bättre? Nej!  Du är underbar!=)
Sen fixade jag till mig och åkte ut till Kvicksund till Martins familj. Vi har åtit gott, druckigt och spelat kubb i solskenet, såå underbart! Ja, heeelt underbart! Mycket är underbart haha. Men kvällen har vart riktigt trevlig med otroligt mycket skratt.

Nu vart det stress skrivet så jag vet inte om det är mycket felstavat eller så, för nu är det "wedding date" Skit bra film! =)

Just det, jag har börjat gått lite smått! AAS Skönt, jag har liksom inte kunnat göra ett skit på nöstan 5 veckor. :D

Sen ska jag bli bättre på att skriva, och om lite mer intressanta saker. :P

Kommentarer
Postat av: lotta

Vad söt du är. Du och sofia fick varsit påskägg av mig för att ni är mina finaste vänner och jag tycker att ni helt klart förtjänar ett. Och tro inte att du ska ge ett tillbaka nu, för det ska du inte. Ha en bra dag. Kraam

2009-04-12 @ 12:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback