Träna

Idag ska jag träna. Det vill säga sitta på en cykel, träna ben, knät förståss. Men just nu är det att träna för mig, för jag har inte gjort mycket på de senaste månaderna pga av mit knä. Så det ska bli riktigt underbart!
Först ska jag ner på stan och kika runt, var ett tag sen känns det som sen ska jag möta Linda och hämta biljetter till Fat joe. Den 29 maj ska vi gå och kolla på honom, ska faktiskt bli riktigt kul fast han inte är så grym men det är inte många konserer jag har vart på. Vi försöte fixa till Chris Brown förut men det var nästan omöjligt, sen dess har vi försökt fixa biljetter till vem som hellst så nu fickm det bli han. Haha, nej men det ska bli skit kul! =)

Det märks att jag har vart dlig på att skriva på statestiken. =/ fan!!

Kommentarer
Postat av: nennee

Härligt, du styr förfesten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback