Vår!

Det är helt underbart ute! Allt och alla känns så glada så fort det blir vår. De här två dagarna har jag bara setat i solen och njutit. Igår var jag ute från 10 - 15, så då fick jag bra mycket färg i ansitket, så nu ser man i alla fall lite levande ut. Och idag var både jag och Martin ute i solen som ett gammalt par, haha. Det har vart riktigt skönt de här dagarna, längesne jag verkligen inte har gjort någonting, fast jag har vart sjukskriven så har jag alltid gjort något om dagarna.
Lite vår bilder:


    

   Första vårtecknet                ljuvlig sol                 Självklart !           Bella myser i mitt knä



Jag skriver mer sen, nu ska jag gå och göra fruksallad, för snart kommer min egna Sigge (Josse), saknat den kvinnan så sjukt mycket. Så det blir en stoor kram när hon kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback