Liv var det, japp!

eller inte, usch det ända man gör är ju att jobba. Jag har fått 7-18 nästan heela sommarn. Det blir tufft, och en massa pengar.
OCH på tal om pengar, jag fick mina sjukpenning igår, JA TACK!!! Jag fick mer att vara sjukskriven än när jag jobbar, sen när jag fyllde 20 höjdes min lön ännu en gång. Så nu känns det faktiskt värt att gå till jobbet, för nu tjänar jag verkligen bra.

Jag har vart skit dålig på att skriva, jag har ju inte ens lagt upp bilder från de galna helgerna, fat joe helgen, födelsedagen och massa, men bilder finns ju på facebook, bara att kika! =)

Nu har Lidia och Jens bokat resa till mig, Martin, Jens, Lidia och Micke. Det blir till KREEETA, den näst största staden i Ktera, jag mins inte vad den hette, hotellet är precis PÅ stranden, exakt vid havet. Feta lyxhotellet, jag klagar inte! :D Det är såhär att Jens och Lidia ska bjuda oss på den här resan, med tanke på allt som har hänt osv, så de tyckte att vi skulle få komma bort osv, och jag klagar inte. Dom är helt underbara, verkligen!

Där är länken till hotellet!
http://www.airtours.se/cgi-bin/wspd_cgi.sh/visaHotell.p?ort=CHQ&hotell=CRX&sprak=SE&bokvaluta=SEK&bilder=alla

EN till sjukt rolig nyhet är att jag har fått lokal till min 20 års fest, och datum och allt, jag ahr bjuda rätt många än så länge, mer kommer det. Via sms, haha usch illa.
Nu ska jag bara få tag i en bra DJ som ska spela på festen! Det kommer bli grymt!! =)

Kommentarer
Postat av: Tess

Länken till Hotellet funkar inte :(

2009-06-12 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback