Min 20-års fest

Den var heeeelt sjukt bra! Det började med mat och lek med tjejerna, sen kom resten, dock inte lika mycket folk som jag hade räknat med, men det gjorde ingenting! För jag hade så sjukt kul. Det vart springa runt en stång och försöka springa rakt, man ska ha en tallrik under hakan och föra över den till den andra, limbo som JAG vann, och sen vart det mycket spårad dans, skratt och drickande.  Helt underbar kväll och tack Alla som var där! NI är underbara tjejer! =)


Kvällens citat och tjat:
"KIM DÖÖÖRUM KIM DÖÖRUM"
"Parappa pa pa pa pa, parapapapapapa"


bilderna är på facebook jag oorkar itne ladda upp dom nu , det går så jävla segt


Kommentarer
Postat av: sofia

Tack Annis, det var helt underbart roligt.!

Postat av: Anonym

DU är underbar! :) <3

2009-06-28 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback