Planering

Nu sitter jag och skriven inköpslista och planerar festen. Liite taggad man blir då, och väldigt nervös! =)
Jag har inte fått tag i ljud än och det gör ALLT på en fest, men de tkommer ordna sig.
Imorgon får jag tillbaka mitt vanliga nr, att det gick så fort, jag klagar inte. =) Så imorgon ska jag åka och köpa ny mobil, men det är ingen idé att jag köper en iphone, jag tappar ju ändå bort mina mobiler. Men jag hittade en intressant.
Det jag ska sikta på nu är att den har bra kamera. =)

Bilderna kommer snaart jag hinner ju aldrig lägga in dom, det tar ju sån tid. Men jag ska lägga upp dom, skryta om hur vackert det är där! =)

nu vart jag sugen på att ladda upp lite gamla bilder

    

    


nej nu ska jag planera lite till sen sova =) natti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Snälla, kan du ta bort bilden när jag har rosa tröja? Jag hatar den bilden. Snallä... :(

2009-06-24 @ 14:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback