Tre dagar kvar!

Japp, til minl fööödelsedag! =)

Jag har inte ens fört över bilderna från helgen till datorn, jag har jobbat 9-20 och till 8 varje kväll så jag ahr verkligen inte haft ork till något. Men imorgon är jag ledig och ska ladda upp bilderna, hoppas det går bara på Martins dator.
När jag lägger upp bilderna skriver jag samtidigt om helgen. =)

Idag tog jag en knarkarjävel på jobbet, Jaag gjorde det!! Polisen kom i full uttryckning, idioten knuffade en kund så det var då jag tröck på larmet. Det var rätt häftigt, och läskigt.  Jag är grym alltså! haha

Nu ska jag och Martin kolla på Band of brothers, något grym serie om andra världskriget.

Åh jag vill lägga upp bilderna nu! Men det kommer

God natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback