Barnvakt

ÄNTLIGEN!! Helt sjukt att jag säger äntligen, men jag älskar verkligen det här barnet, Ian Sandras och Marcus lilla son. Så jag och Martin sitter här och kollar på "Sveriges smartaste barn" och myser. Som ett gammalt par. Men jag kan ändå inte festa med tanke på mina tabletter för knät, men snaart så. Då jävlar, varje helg!!

På tal om programet "Sveriges smartaste barn" det är ju fan förjävligt!! Dom där barnen kan ju inte ha någon fritid för huvudet taget! Det ämnda dom måste göra är att plugga och sitta inne. Nej, självklart vill jag att mitt barn ska vara smart, lydig och allt det där, men jag vill också att det ska ha kul och vara BARN!

Sen 20.30-21.30 gäller det att släcka ned. Inte glömma det inte!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va bra då följer du med till Rumänien och hjälper till som volontär då? :D Så kan vi känna att vi räddat massa fina djur :) Det vore nått va?

Postat av: Melene

sv: ååh, tack så mycket!! =) Vad kul att du kom in å kommenterade på min blogg.. Tycker ju att du gör dig så sjukt bra på bild =)

2009-03-29 @ 21:11:33
URL: http://meleneolsson.blogg.se/
Postat av: Annis

Tack snälla Melene, vad gillig du är! =) Men du är verkligen grym du!! Inte en enda bild på dig är tråkig att se på.

Tack snälla! :D



2009-03-30 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback