Den rätte för Rosing

Vilket jävla program!! Det är inte klokt. Jag sa ju att hon skulle välja Hugu, den 19-åriga pjojken. Det är ju helt otroligt! Han är såå ung. Shit! Och hon snckar alltid om att alla är så kritiska och kalar henne för saker och ring. Men kom igen, är du så smart då? Jag menar nu i det sista programmet så har ni en fest på 3 personer i blackeberg i stockholm, grannen kommer och klgar. Allt känns bara så omoget, sånt man gjorde när man var 14.  Nej jag är ledsen Linda men du är verkligen inte smart.
"Jag är så lycklig nu, om jag inte hade haft så mycket botox hade mitt leende vart häär uppe!"


Nu har jag faktiskt letat och letat efter något nytt om Hugo och Linda. Är dom tilslammans fortfarandre? Hur länge var dom tiilsammans? Jag vill veta! För jag tror vrekligen inte att det höll. Neej!

Idag har jag träffat Charlotta, vi åkte till tuna park, strösa runt lite, efter det åkte vi och hämtade hennes rara mamma, hämtade onyttig mat och slöade framför Tv:n. Nu på kvällen så skjutsade mamma ut mig, jag ångrade mig och inte ville sova själv, så nu sitter jag här och är nöjd.

Nu blir det film med Maartin! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Dom är inte tilsammans. Linda tyckte att ålderskillanden var för stor nu när kamerorna släcktes. "Dom hade inget att prata om" sa hon. Läs allt på www.kanal5.se/rosing :)

2009-04-01 @ 18:00:52
Postat av: Jögga

Hehe Bra inlägg här!

Hur fan kan hon tro att ett PROGRAM i TV ska få henne att hitta kärleken när hon inte annars lyckas? Inte ens med "experter " går det.

Allstå kommer eller är hon den ständige singeln! Hon är född till det så det går ju inte ändra på!

Krams!

2009-04-09 @ 11:16:18
URL: http://blogg.fotamera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback