Fullbokad dag

Nu börjar bloggen likna något.Det är dock lite kvar som jag vill ha.  Som sagt  du är duktig du Nattis! Tack snälla du! =)

Idag åkte jag och Lidia (MArtins mamma) till åsby tidigt. Det är ett otroligt fint växthus med heminredning och massa prydnadsskaker, allt jag älskar att shoppa på ett och samma ställe (förutom kläder då) Vi fikade även där, det var som att sitta i en djungel. Taket var fullt av växter, bredvid oss var en bäck med ett litet vattenfall och exitisk värme. Otroligt mysigt var det.
Efter det åkte vi hem en stund, jag satte igång att erkligen tokstäda, hoppandes på ett ben och sittandes i rullstol. Inte så jävla enkelt! Jag fick kramp i vänsterbenet ett antal gånger

Efter städningen och rensningen så ålte jag och Lidia in till växtriket och shoppade massa fint till hemmet. Sen kom jag hem, åt, pussade alla djuren så mycket jag bara kunde sen var det bara att åka till Bion med mamma, Inga-Lena och moster. Vi kollade på "Gran Tirino" grym film! Alla tyckte att det var bland det bästa vi sett! Den rekomenderar jag verkligen!

Under dagen hände även något läskigt. När jag städade så frågade jag Maritn om han kunde komma och hjälpa mig, och som sagt så hade jag ju hans rullstol så att han skulle ta kryckorna, det var bara det att jag hade precis skurat golven, så Martin halkar och landar med ALL sin tyngd på stumpen. Jag höll på att dö, jag bara såg hur ont han fick, paniken!
Det var otroligt läskigt och hemskt, för jag ville så gärna hjälopa till, men jag kunde inte.

Jag önskar att jag kunde hjälpa till,att kunna ta bort all smärta!

Kommentarer
Postat av: David!

Åsby är så trevligt!

Postat av: jannike

vad har hänt med honom?

2009-03-24 @ 01:03:24
URL: http://jannike016.devote.se
Postat av: natalie

Usch, nu fick jag tårar i ögonen.. Krama honom från mig!!



För övrigt så orkar man inte fixa en hel blogg när man har dunkande huvudvärk och har suttit fast på tågstationen i stockholm i fyra timmar :p men snart så! :)

2009-03-24 @ 07:39:17
URL: http://jympasko.blogg.se/
Postat av: Anonym

stumpen?

2009-03-24 @ 08:39:59
Postat av: Linda

Åsby är hur fint som helst!! Värsta paradiset :P

2009-03-24 @ 13:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback