Ikea

Idag for jag och Charlotta till Ikea, älskade ikea. Jag bara älskar att åka dit, det är verkligen min stil på hem. Det märks att jag älskar att shoppa där, för det blir ALDRIG billigt, oavsett att jag tänker på att inte köpa så otroligt dyra saker, men det går inte, det blir alltid dyrt. Men jag är toknöjd!
Inköpningslista:
Lampa
dörrmatta
två silverljusstakar
två krukor
två blommor
skålar
tallrikar
hängare
tre st förvarnings glasburkar, till t.ex. pasta
ram
present till Maja
dekorations saker och
två korgar

Jag tror att jag inte glömde något, inte så intressant men jag skrev det för att jag är så nöjd! haha
Tack snälla Lotta som hjälpte mig att bära och allt. Du är verkligen en ängel! <3

Jag kommer inte på något speciellt trevligt att skriva om så nu ska jag sätta på en film och mysa med Martin! =)

God natt!


      älskar dig




Vart har du tagit vägen? Hur var det med att det bara var jag bla bla bla.. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback