Lördag

Japp, lördag idag. Fast det känns som vilken dag som helst eftersom att jag är sjukskriven. Men lite anorlunda är det, alla är lediga vilket betyder att alla är liite gladare än vanligt. =)

Jag är skit glad!! Therese är i stan, änltigen!! Så imorgon ska vi plåta. Det ska bli så sjukt kul, för hon har verkligen blivit duktig, och det var ett tag sen för mig, jag har ju inte alls haft tid. Det ända jobbiga är mitt knä, jag kan varken stå eller ha någon annan än taihts, så jag föreslog ett säng tema med Massa kuddar, allt ska vara vitt, då kan man i alla fall dölja knät. Ja vi får se hur det blir, kul ska det bli i alla fall.

Åh vad jag vill plåta nu det var ju ett tag sen för mig, jag har verkligen inte haft tid så jag lade det bara åt sidan ett tag.


 



Therese  :  http://www.operfekt.se
Johan  :  http://www.modellsidan.se


Nu ska jag kanske gå upp från sängen och göra något av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback