"Marley och jag"

Det var den mysigaste filmen på länge! Så otroligt gullig film. Men jag var helt sönder gråten efter filmen. Som vanligt när det handlar om djur, jag mår så dåligt så fort det händer djur något dåligt i filmer. Till och med i "Bolt" mådde jag dåligt för jag tyckte synd om honom. Helt troligt haha!





Ikväll ska jag och Sofia gå hem till Charlotta och ha en liten "spa-kväll" ansiktsmaskar, kina mat och mys. RIktigt girl night. =)

Ha en trevlig dag, om det går med alla jävla snö" Usch!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjääääälp mig att styla bloggen tack! Haha, jag vet fan inte hur man gör!!! ;) haha

2009-03-27 @ 17:04:15
Postat av: Annis

Men du glömde skriva namn haha så jag ah ingen aning om vem du är

2009-03-28 @ 11:22:50
Postat av: Pernilla

Alla verkar tycka om den där filmen, förutom jag :P Va är det för fel på mig haha!

Postat av: Annis

haha, jag fattar inte hur du INTE kan gilla den. Filmen är verkligen as mysig! =)

2009-03-28 @ 19:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback