Trolla?

Jag känner mig verkligen galen! Som tar alla risker, tex igår när jag städade, så skulle jag upp i ett skåp, så jag ställer mig på rullstolen på ett ben och står och plockar ner saker, tunga saker, jag kunde ju vilken sekund ramla och komma på knät och kanske få operera om. Usch! Jag ska alltid envisas om att jag kan när jag är halvt handikappad!

Nu har jag pysslat, äntligen har jag haft tid med det! Jag köpte massa dekorations stenar och olika saker att pyssla med, jag är riktigt nöjd med resultatet, sen har jag till och med planterat om blommor. Jag är en riktigt tant! haha

Jag antar att min chock har lagt sig, NU?! För jag inser för varje dag som går vad egentligen de tär som har hänt och vad som fattas! Jag önskar jag kunde trolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback