Ångest

jaa, rätt fet ångest! Jag har knappt några pengar kvar! Och det fick jag reda på efter jag shoppat. Skit kul! Sen har försäkringskassan strulat med mig och min sjuksrivning så jag vet inte ens om jag får pengar den här månaden, och nästa vecka ska jag till tandläkarn och kommer kosta mig ca 2000-3000. Skit kul! Jag dör, jag har inte vart såhär faiitg på 2 år kanske! Eller fatiig, men rätt lite pengar. Det känns hemskt. Men men, jag fick tag i några fina saker idag, skit fina saker som jag verkligen kommer få användning för!=) 

        

Oversize kavaj, äntligen en som jag verkligen gillade, och äntliigen en snygg jeanskjol, älskar dom, jag ahr verkligen letat efter dom där. Klänning bilden är ju cp, fick inte till någon bra där man ser klänningen.

Så idag har det var systerdag, shoppat och ätit lunch. Sällan man träffar henne pga att vi jobbar på samma jobb, så i är sällan ledia samma dag och jobbar varannan helg.
På tal om jobb så har jag äntligen fått ett, eller rättere sagt två ansvarsområde i butiken, som är miina, som jag kommer beställa och allt. =) Det är gång 2 och 3 i butiken. Jag säger det för att ni kommer se att de är de två snyggaste i butiken. haha! Så det känns riktigt skönt, att äntligen flyttas lite uppåt!

Idag dådå!


Kommentarer
Postat av: årets manligaste säljare

Shopaholic! Dags för en intervention snart.

2009-05-09 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback