finns här

Spelar ingen roll tid, dag som natt när som helst är jag här för dig! Det vet du!
Du är en sann vän, och jag vet att du skulle göra precis likdant för mig, det är just därför jag för vad som helst för dig. Det kommer gå bra, jag vet det och jag kommer finnas där. Du är bäst och så är det bara, jag är så otroligt glad att vi fann varandra, på riktigt nu senaste tiden, för vi är likadana och vi älskar att vara i varandras sällskap, jag blir ju glad bara jag hör ditt namn.
Men du ska inte oroa dig! Och du ska aldrig vara rädd att höra av dig, för jag ställer upp, bara om det gäller att du bara vill ha något där. Finns alltid här för dig! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh du din söta lilla rara unge. Hur tokig får man bli i en person egentligen:) Tack för dina ord, dom värmer. Och jag vet att du finns för mig i ur och skur, för att du är en äkta vän. Tack för att du finns. Pözz

2009-05-19 @ 13:51:23
Postat av: Mirry

Spana in dagens filmtips på Borås största blogg!



www.arntyochmirry.se :)

2009-05-20 @ 10:54:12
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback