Födelsedags fest?

Det blir verkligen riktigt kallt så fort solen går i moln! Just nu sitter jag på alltan och "leker internet"
Jahaa, ska väl snart gå till jobbet då, rätt skönt ändå för jag har haft hela dagen på mig att göra något sen gå till jobbet kl 17-21.15. Det är väl rätt okej tid, det är tack vare att jag jobbar halvtid, sjukskriven!

Sen idag har vi setat och pratat om min fööödelseeeedaaaag! 6:e juni! :D
Det är dock synd att det är studenten samtidigt, då blir man kanske lite bortglömmen, men jag fyller faktiskt 20, kom ihåg det! haha. Sen pratade vi om festen, det blir lokalfest, det är så mycket som är bestämt, sen datum lördags 13 juni. Boka ej upp dig förfan! Men jag kommer meddela mer om när, och ni som är bjudna kommer att få reda på det inom en snar framtid! =)
 Jag är dock lite sur eller vad man säger över det där, för jag verkligen haatar att ha fest själv. Så man kan säga att det jag önskar mig av mina vänner är en fest, att ni kirrar haha! Det skulle vara DET verkligen, ja det önskar jag mig! Jag skulle bli obeskrivligt glad!

Bilder från festen kommer sen, min kamera är död för tillfället, så bilder och inlägg kommer snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på 20-års födelsedagen!

2009-06-06 @ 02:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback