God morgon!

För en gångsskull är jag uppe "tidigt" och är rätt pigg. Jag har blivit riktigt, riktigt morgontrött på sistone. Det är väl för att man vart sjukskriven. Det är jobbigt för jag är verkligen inte den som är morgontrött, jag är den där pigga som alltid är vaken föra alla andra. Sen hatar jag att sova bort dagen. Så ändring!!

Igår kändes det som jag gjorde hur mycket saker som helst, ingen aning om varför. Det började med en morgonpromenad i kvicksund, sen jobb 10-14, efter det stressade jag hem för att åka och träna. Sen åkte jag Sofia och Charlotta till tuna park och kollade runt lite. Jag shoppade för de pengar jag inte har. Jag har men dom ska Verkligen inte gå åt till kläder, så jag kan fan inte gå på stan för då shoppar jag. Så är det bara! Usch vad dålig jag är! Men men, det blev en sjal, ögonskugga,ett linne och en broschblomma. Så lite små saker sådär.
Jag gjorde inte speciellt mycket men jag vet inte, hela dagen kändes det som att det hade gått två dagar, skit skumt..

Jobb idag 11-15.30, känns riktigt bra, behöver de där pengar just nu. Sen på måndag börjar man helttid igen, och som jag har sagt till alla då, då börjar mitt cpliv igen, det där livet som inte finns, endast jobb! Men men det känns så otroligt bra att jag har blivit anställd, 20 timmar i veckan. Men jag kommer få mycket mer tid utöver det men jag är anställd 20 timmar och det känns såå bra för då går det inte riktigt att sparka mig, och jag är inte den där "extra" längre. Plus att jag har fått ansvarsområde, det känns riktigt bra. Nu har man lite och säga till om!


Hur är det där med vill och får egentligen? Jag hatar verkligen ordet "du får inte" eller bara tanken, "jag får inte" Det gör ju atomatiskt att man vill huur mycket som helst tillslut. Det borde vara så för alla, och det tror jag. Men jag är så otroligt trotsig så jag får den där känslan gånger 100. Det är jobbigt. =/
Usch, jag har börjat fått såna livstankar, verkligen ångest över att jag fyller 20 om 2 veckor. För jag vill så mycket men kan inte för tillfället! Jag är såhär ibland, jag får mina ångesttankar, Och det kommer allt oftare. Det är riktigt jobbigt...

Jobb idag 11-15.30, känns riktigt bra, behöver de där pengar just nu. Sen på måndag börjar man helttid igen, och som jag har sagt till alla då, då börjar mitt cpliv igen, det där livet som inte finns, endast jobb! Men men det känns så otroligt bra att jag har blivit anställd, 20 timmar i veckan. Men jag kommer få mycket mer tid utöver det men jag är anställd 20 timmar och det känns såå bra för då går det inte riktigt att sparka mig, och jag är inte den där "extra" längre. Plus att jag har fått ansvarsområde, det känns riktigt bra. Nu har man lite och säga till om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback