Lovley!

Jaa, kan man lugnt säga! Väädret! Jag slutade 12 idag, suger om man tänker på pengarna man får ju OB Efter tolv, men det känns som att jag inte riktigt bryr mig nu när jag sitter ute och bara njuter i solen. Ikväll blir det grillfest här hemma, Karin från jobbet kommer också, och en massa andra. Kommer bli riktigt trevligt.

Måste bara skriva om i torsdags, för det var så sjukt mysig! Jag åkte hem till Pernilla, hon lagade sjukt god mat till mig sedan satt vi bara och prata, precis som förut! Allt var som förut, och det kändes så otroligt bra! Det var längesen vi sågs bara hon och jag och bara satt och pratade. Underbara person! =)

Nej nu vill jag ut i solen!


En till sjukt rolig grej, Martins familj (Lidia och Jens) Har köpt en Porse!!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, jag saknar dig redan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback