Rätt så ilsket!

Jag veeet, jag var skit lkantig och sa att Elin var hemma! Jag vet, jag skämms och är SKIT ledsen över det. Förlåt! Men som sagt så har jag pratat med ELin och förklarat. Jag var inte riktigt mig själv den dagen, jag var fan i chock hela den dagen. Jag var så fruktansvärt glad över att se henne! Jag hoppas det löste sig i alla fall!

Och sen duuuuu, din lilla omogna jävel! Hur fan kan man vara så omogen att man skickar någon annan, PÅ EN FEST, en födelsedags fest att prata med personer om dina problem, det du vill säga. Det var inte okej !Det förstörde ju stämingen ganska rejällt, ett tag bara. För vi var mogna nog att kunna prata om det här.
Om du nu är så pass mogen och mogen nog att ta beslutet du har tagit, då måste du lära dig att komma in i vuxen livet och kunna öppna munnen och kunna diskutera och argumentera!
Sen det ni har hört om vad jag har sagt är fel! Det var itne så jag hade bertättat det här, jag hade inte sagt någonting om honom, bara hur det var. Inget mer! Nu har jag skrivit det här och det känns liite bättre! FÅ ur mig lite!! USCH!

Senare kommer jag skriva ett galdare inläg om gårdagen, för det var så sjuuukt kul! Det var längesen jag skrattade sådär mycket! :D Sen blir det massa bilder, om jag nu hittar min kamera!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Förstår inte hur hon trodde att det skulle bli bättre genom att skicka en annan person för att lösa våra promblem.

2009-05-10 @ 15:06:52
Postat av: Micklan

haha ja det var klantigt, men som sagt så visste Frida inte det ändå så det spelar ju ingen roll ;D

Postat av: Linn

Moget att skriv de här då!? Säg de till mig istället då om du är mognare? Jag skickade ingen att säga något, bara så att du vet!

2009-05-12 @ 21:08:19
URL: http://lyxlirare.blogg.se/
Postat av: Linn

Moget att skriv de här då!? Säg de till mig istället då om du är mognare? Jag skickade ingen att säga något, bara så att du vet!

2009-05-12 @ 21:12:56
Postat av: Jimmy

Mer sådant här tack! :)

2009-05-14 @ 08:33:51
Postat av: Pernilla

Miiiiaaaaauuuuuuu! :D

2009-05-15 @ 11:50:22
URL: http://peenillaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

sånt här är ju bara löjligt!

2009-05-19 @ 00:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback