Tatuering

Nu har jag och Inga-Lena kommit på en vi ska skaffa, en syster tatuering. VI ska ha en på handleden, en blomma som går ihop när vi har ihop våra händer. (jag på att förklara, det går liksom inte ihop) Men det kommer bli riktigt bra. Och jag ahr vart väldigt anti tatueringar, men det är bara för jag inte har kommit på något som verkligen betyder något. FÖr aldrig att jag skulle skaffa något som inte hade med mig eller någon jag älskar att göra. Åh den kommer bli såå fin, det betyder så mycket att vi ska ha likadan, plus att den sitter ihop när vi sätter ihop armarna! Och det bästa är att jag vet ingen som har en sån! Åh vad glad jag är nu!!







Fiiiiesta ikväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ta kort och lägg in i bloggeeeeeeeeeen :)

2009-05-26 @ 19:08:09
Postat av: Johanna

Ta kort och lägg in i bloggeeeeeeeeeen :)

2009-05-26 @ 19:08:24
Postat av: Annis

Vi måste göööra den först! haha :D

2009-05-29 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback