Alltid

När jag målar naglarna så ska jag alltid göra ALLT, bara för att jag inte kan så ska jag! Så det blir alltid fullt när jag ska måla dessa naglar! I alla fall den här gången, för nu var naglacket från make up store inte så bra som jag trodde, jag var tvungen att måla 3 lager för att det skulle bli någon färg, till slut fick det färg och då vart det bara kladdigt!

Har nyss pratat med Pernilla, över internet och telefon. Det känns riktigt bra faktiskt, nu jäklar ska det funka!

Ikväll vart det bio! =)

Kommentarer
Postat av: Henna

men det sluga med deras nagellack är att man bör använda deras undercoat för bäst effekt! och då måste man köpa den me, men det är fan värt för bra blir det ;) ett litet tips bara :D

2009-09-13 @ 21:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback