Lägenhet

Idag träffade jag Pernilla under dagen, vi fikade först, sedan åkte vi till växtriket och shoppade loss lite. =)
Efter det åkte jag, Martin och mamma på två visningar på lägenheter, en vid tunavellen och en i övre nyfors. Den första, vilket var vid tunavallen är den vi hoppas på att få. Riktigt fin lägenhet, stor och jätte stora fina fönster, den enda nackdelen är att vi måste lägga nya golv och tapesera om hela lägenheten, men det ser jag bara som en rolig grej och sen blir det helt nytt och fräsht. Sen är det ute gård med egen stengrill och grillplats.
Vi älskade lägenheten, så nu hopas vi bara på att ingen lägger bud så vi kan lägga lite lägre, annars så lägger vi högre än de andra. Hoppas, hoppas vi får den! =)

Snart utomland med Inga-Lena!! Gud vad jag längtar! =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack för idag gumman :) Och hoppas hoppas ni får den :D Det blir nog bra ska du se <3

Postat av: sofia

sv: tack gumman. Som jag skrev på smset. Det kommer behövas när jag kommer orka släppa in folk i mitt liv igen. TACK

2009-09-19 @ 00:16:33
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: det var väldigt skönt att skratta och ha kul. Det behövdes verlkligen. =) får ses någon dag då du är frisk. <3

2009-09-28 @ 14:30:52
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Niclas

Hej Anna!



Skulle du vara intresserad av att komma och blogga hos oss på SverigesFinest.se?



Mvh,

Niclas

2010-08-10 @ 07:23:37
URL: http://www.sverigesfinest.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback