Ska man kanske sätta igång igen?

Ja det var ju ett BRA tag sen nu! Jag läser inte en enda blogg på internet så jag slutade skriva själv. Men det är faktiskt skönt ibland att skriva av sig. Nu är det ju rätt, rätt mycket som har hänt men det berättar jag lite på varje inlägg, säkerligen!


Just för tillfället är jag sjuk, har en riktigt kraft örininflammation, i onsdags klarade jag av att jobba, men direkt jag kom hem så brast det. Jag fick jordens feber och så sjuk värk, jag bara grät och grät och kunde inte resa mig. Som tur är har jag sån underbar familj och pojkvän som tar hand om mig när jag mår sädär dåligt. Jag har verkligen känns mit som ett litet barn de här två dagarna, mamma har gjort allt. Hon är underbar!

Ikväll blir det lugn fredags kväll med Martin, knapra värktabletter och äta gott.

Nu ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack från make up store. Så sjukt snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback